Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duktig Skalman!Nu hoppas jag på Skalman-valpar nästa år
Har en parningstik här och det bör kunna bli riktigt fina valpisar i denna kombo.
Tiken blev störtkär direkt dom träffades och Skalman blev het på gröten.....ett tag, sen sa han näää - inte rätt dag än ju. Hon kom i måndags och har trånat som en tok för honom sen dess, men inte förrän nu i eftermiddag sa grabben att nu - nu är du redo
Blir en intressant väntan här. Hon står ju som gjuten i backen, viker svansen helt och har så gjort ett hyfsat tag. Han hoppar på och juckar som en duracellkanin i e v i g h e t e r tills han flåsar som en blåsbälg och totalt dreglar ner henne, men jag är inte så säker på att han faktiskt parar..
Föredrar helt klart raka hanar som hoppar på, parar och fastnar framför såna här små luringar
Kan vara så att hon inte är helt redo
Skalman blev galen först när tiken kom i måndags och juckade typ i evigheter......tills han insåg att näää, fel dag ju. Då lugnade han ner sig och sen gjorde han bara små snabbcheckar fram till torsdag eftermiddag innan han parade. Tiken var odräglig hela tiden och fjäskade, ställde upp sig osv Dock fick han jobba på ordentligt när det väl var dags, för hon var lite svårare att pricka rätt på än förra tiken - så jag tror han kommer ha träningsvärk efter denna gång (dom är inte klara än...)
Redo är hon, det är ganska uppenbart både om man tittar på vulvan och på hur hon beter sig när han hoppar på, så jag hoppas det fått till det ändå, typ när jag inte varit i närheten och sett det. Vissa hanar kan ju vara såna att de inte parar "inför publik"
Då har lilla fluffbollen flyttat in igen och bor här tills den 7:e januari, han har ju växt massor! Mamma Nessie var sådär lagom road av att få tillbaka slyngeln, hon tycker väl att hon är klar med valparna. Nike är kluven, hon tycker att han behöver sättas på plats samtidigt som hon gärna vill leka. Nano är väl den som är roligast för valpen då hon inte grinar illa som de andra surtanterna utan gör lekinviter eller låter honom vara.
Goding! Men någon fluff blir det nog inte av den där, trots allt.
Fick rapport från Ale hos uppfödaren. Hon ville inte ha frukost idag, och håller sig i valplådan. Tjockmamman, känns lite konstigt att inte vara hos henne.