Snurrfian
Moderator
Den vette sjutton om jag vågar ta.Otis Osis kan den första valphen heta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den vette sjutton om jag vågar ta.Otis Osis kan den första valphen heta
Den vette sjutton om jag vågar ta.
Den vette sjutton om jag vågar ta.
Du får ta Otis Opsiskalopsis eller Otis The terminator istället
Opsiskalopsis vill jag haDu får ta Otis Opsiskalopsis eller Otis The terminator istället
Lästa dåligt o raderadeOpsiskalopsis vill jag ha
Döp ingen till Otis Otit bara @AraSlei för det är som att be om öronproblem
Opsiskalopsis vill jag ha
Döp ingen till Otis Otit bara @AraSlei för det är som att be om öronproblem
Väntan är kulTiken är parad med fina parningar och häng efter skolboken. I morgon åker hon hem och nu väntar nästa förbaskade, dryga, nerviga väntan.
Väntan är kul
Inte särskilt
Väntan är kul
Äh, jag väntar ju själv på att få se om det tagit sig eller inte, men har slagit det ifrån mig lite pga av annat - har helt enkelt inte orkar tänka tanken änDu är kul...
Skalman parade en sista gång söndag kväll innan jag fick åka till akuten med mig själv och jag kom hem på onsdag eftermiddag....han ville även då och hade inte ens tid att hälsa på mig Men jag tror mer att det var nyhetens behag och en oerhört slampig tik som ville typ hela tiden både före och efter dom "hetaste dagarna"(dock lite mindre hett från tikens sida på söndagskvällen), så jag hoppas och tror vi prickade rätt ändå . Lördag och söndag kändes som dom mest "heta" dagarna, så det är bara att vänta och se nu
Jag har lite ågren över att vi inte åkte och parade henne i tisdags också. Hon slutade blöda antingen igår eller i förrgår, så vi hade kanske fått till en parning till om vi åkt då.. Lite extra ågren eftersom de inte fick till någon hängning på sista parningen... Men han var ju väl inne i henne och juckade frenetiskt innan han klev om för det vi trodde skulle bli en hängning men som inte blev. Det kom ingenting ur honom efteråt, så han verkade åtminstone klar..
Han verkar ju ha fullt normala spermier i alla fall, med tanke på att han har levererat två normalstora kullar tidigare samt att han parade en tik för en månad sen som är konstaterat dräktig, så vi får väl innerligt hålla tummarna för att det ska räcka ändå
Jag har nog räknat på progesteronvärde + dagar för äggen att mogna + spermiernas förväntade livstid + löpdagar typ hundra gånger nu, och det bör ju vara fullt tillräckligt. Ändå blir jag inte mer lugnad för det
Äh, jag väntar ju själv på att få se om det tagit sig eller inte, men har slagit det ifrån mig lite pga av annat - har helt enkelt inte orkar tänka tanken än
Tack. Kombo är vettig. Mer arbetande linjer i fadern - social, glad och trevlig men mer fart och vilja, mer hjärna och då även mer krävande. Modern en glad, snäll och mer "inte så jättesmart" men som älskar allt och alla på två och fyra ben, stadig på jorden och väldigt enkel. Rätt lika i typen utseendemässigt så hoppas på en vettig kombo av domHåller tummarna för en fin kull för dig
Heeler känns som en svår ras att avla på eftersom den är så spretig - typ att det kan bli väldigt olika i samma kull? Eller det kanske är jag som tänker tokigt?Tack. Kombo är vettig. Mer arbetande linjer i fadern - social, glad och trevlig men mer fart och vilja, mer hjärna och då även mer krävande. Modern en glad, snäll och mer "inte så jättesmart" men som älskar allt och alla på två och fyra ben, stadig på jorden och väldigt enkel. Rätt lika i typen utseendemässigt så hoppas på en vettig kombo av dom
Den är skitsvår på så sätt. Rasen är ju inte homogen och det kan dyka upp mycket från längre tillbaka som man kanske inte alls förväntar sigHeeler känns som en svår ras att avla på eftersom den är så spretig - typ att det kan bli väldigt olika i samma kull? Eller det kanske är jag som tänker tokigt?