kul present till 2 och 4 åring ?

ridtravare

Trådstartare
Förslag ?
Ska helst vara lätt också....för maken ska flyga med presenten...
Flickor som gillar att vara ute i ur och skur.

Sv: kul present till 2 och 4 åring ?

Förra julen köpte jag en kundvagn på leklust med en massa grönsaker. Det var en platt liten förpakning som knappt vägde nått. Sonen har lekt med den i 1 år nu och drar fortfarande runt på den varje dag och lastar i och ur massa olika saker. Är även väldigt poppis bland hans kompisar när dom är här!

IKEA har en fin och billig tågbana, oxå litet och lätt förpakning men kanske lite "grabbig"
29706564.jpg

Laga mat och bjuda på fika är oxå riktigt poppis! Hälla, mäta, steka (leka alltså...) Han dukar fram till oss vuxna och sina gosedjur :)
29880470.jpg

När jag köper presenter till mina kompisar som har döttrar blir det alltid my little ponys ;)

Han är 2 år och 1 månad förresten ;) Lite av tågbanekartongen ser du ju till vänster.

Lasta grejjer är verkligen poppis nu, han lastar i sina bilar, alla olika släp till traktorer, sin kundvagn, sin gåvagn och lyckan var ju en vagn till sin bobbycar som han oxå lastar.

Sen nu har han dessutom börjat intressera sig för böcker. Gärna de med mkt bilder, korta berättelser, rim och ramsor/sånger. Astrid Lindgren är oxå en favorit. Hon är ju otrolig. Canal + sänder ju på helgerna nu har de vart emil och pippi och han har vart som klistrad.

Såg förresten sist jag var på leksaksaffären jättesöta käpphästar som gnäggade när man nöp dem i örat ;)

Såg förresten sist jag var på leksaksaffären jättesöta käpphästar som gnäggade när man nöp dem i örat ;)
Haha! Hoppas bara att barnen inte får för sig att göra det på riktiga hästar för att få dem att gnägga! :D

Haha! Hoppas bara att barnen inte får för sig att göra det på riktiga hästar för att få dem att gnägga! :D

Min make fick ett knul*-får i 18 års present, uppblåsbar med ett hål där bak. Där satt oxå en grej som gjorde att fåret bräkte när något stoppades in i hålet.

Den som var mest lycklig över det fåret var hans 2 år gamla kusin som gick runt med fåret under armen och stoppade in fingrarna i baken på den så den bräkte :rofl:

Vi sa till föräldrarna att dom nog inte ska besöka någon 4h-gård och även säga till på dagis att de inte bör besöka någon fårflock på ett tag :angel:

Jag tror jag hoppar den presenten bägge föräldrarna är troende katoliker....
Fast man kan ju säga att detär för insiminationsträning...:o
Käpphäst som gnäggar var dock en kul ide. Kanske sen när vi åker bil dit.

En sån där hoppboll är väldigt populärt att få, man köper dem ouppblåsta så de tar liten plats.
701515.jpg

vi köpte 2 filtar med tjejmotiv(prinsessa o katter) på till min mans kusinbarn som är så gamla o de har varit flitigt använda:)

Liknande trådar

Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 726
Senast: Seaside
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
932
Senast: Blyger
·
Småbarn Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax...
Svar
19
· Visningar
1 981
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 620
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Alternativ till försäkring