Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp så är det men många tillämpar den regeln. Blev själv rätt förvirrad i början, väntade på högerpilen som inte kom och alla honkade sina horn bakom ...
Jo jag har också Amerikanskt körkort.
Den dagen jag körde upp var det en kille i en annan bil som började med att backa in i bilen bakom. Han hann inte ens en centimeter framåt innan hans kuggning.När jag körde upp var det en tjej före mig som backade rätt in i trafikskolans garage när hon skulle backa ur p-rutan. Hon blev kuggad efter 5 meters körning.
Du var hästlängder bättre än henne och hon lyckades få kortet vid nästa uppkörning. Det kommer du också att få
I måndags satte jag teorin, 60/65, lycka!
Imorse var det uppkörning. Hade nerverna under kontroll tyckte jag.. Sen missar jag avfarten jag skulle in på, inspektören gapar "E6! E6! E6" och då brast det. Efter det gick ingenting bra, jag missar en avfart till och misslyckas totalt med att backa runt hörn. Ville helst dö på hemvägen. Annars tyckte han det gick bra, och visst, jag hade stenkoll vid påfarter/korsningar/övergångsställ osv men argh. Det känns så illa bara.
Sitter och väntar på att körskolan ska ringa och så ska vi boka ny tid, helst hade jag gjort det direkt om det gått. Att backa runt hörn är mitt sämsta moment, och oftast brukar jag klara den men ligga lite långt ut. Nu så överkompenserade jag och höll på att backa i diket.
Nån som har lust att berätta att världen inte går under nu, eller kanske vill dela med sig av sina kuggningar?
Oj, körde du upp i en tvättstuga? Refug kanske det var?Jag kuggade första uppkörningen pga att jag låg för nära någon form av centrifug så inspektören kände att hon behövde ingripa.
Jag tyckte världen gick under när jag kuggade och det tog 4 månader innan jag tvingade mig själv igen. Sen gick det bra andra gången.I måndags satte jag teorin, 60/65, lycka!
Imorse var det uppkörning. Hade nerverna under kontroll tyckte jag.. Sen missar jag avfarten jag skulle in på, inspektören gapar "E6! E6! E6" och då brast det. Efter det gick ingenting bra, jag missar en avfart till och misslyckas totalt med att backa runt hörn. Ville helst dö på hemvägen. Annars tyckte han det gick bra, och visst, jag hade stenkoll vid påfarter/korsningar/övergångsställ osv men argh. Det känns så illa bara.
Sitter och väntar på att körskolan ska ringa och så ska vi boka ny tid, helst hade jag gjort det direkt om det gått. Att backa runt hörn är mitt sämsta moment, och oftast brukar jag klara den men ligga lite långt ut. Nu så överkompenserade jag och höll på att backa i diket.
Nån som har lust att berätta att världen inte går under nu, eller kanske vill dela med sig av sina kuggningar?
Oj, körde du upp i en tvättstuga? Refug kanske det var?
Och en kompis till mig krockade första körlektionen. Fast det var en situation som nog hade varit helt omöjlig att klara av även för en van förare.Lite OT men min kusins kompis (?) körde i diket 3 gånger på de 5 första körlektionerna.