Kruskavel på IKEA?

Ainon

Trådstartare
Nån som vet om ikea brukar ha kruskavlar?
eller vars man annars brukar kunna finna sådana (bor i köpenhamn dock)?

Ringde men de i telefonen fattade ingenting :grin:

Sv: Kruskavel på IKEA?

Jag har aldrig sett det på IKEA vad jag kan minnas, men så är iofs. minnet lite gammalt och dammigt ibland :o
Åhlens tror jag haft men vet inte om det finns någon likvärdig kedja i Danmark men testa något i den stilen av affär annars kanske någon design affär har?
Om inte annat får man kolla åt andra hållet och spana på second hand där kan man ju hitta det mesta med lite tur.
Hoppas det ordnar sig!
Lycka till

Jag såg på tradera här om dagen, vet inte om den finns kvar och inte heller i vilket skick.
Kanske kan vara värt att kolla second hand?

/ingen koll på affärer i Dk tyvärr..

Men på barnavdelningen tror jag att det finns- men den är ju inte så stor... men jag är inte helt hundra iofs

Jag hittade en kruskavel modell jättestor idag, på Myrornas. Second hand är bra tycker jag, där hittar man det mesta, och man ger nästan inget för det man vill ha, min kavel gick på 45 kronor :laugh:

Testa ngn stor matvaruaffär/stormarknad som har andra prylar också förutom mat typ Ica Maxi eller COOP Forum.

De brukar kunna ha sånt. Borde ju finnas ngn dansk variant på sån butik (finns de i Danmark?) eller så får du ta färjan över till Sverige ;).

Enligt hemsidan har de bara en vanlig kavel. Testa heminredningsaffärer eller typ verner&verner om den finns i Köpenhamn

Nån som vet om ikea brukar ha kruskavlar?
eller vars man annars brukar kunna finna sådana (bor i köpenhamn dock)?

Ringde men de i telefonen fattade ingenting :grin:

Är det bara jag som hela tiden läser fel? Fattade till en början inte vad krusk- avel var för något....:rofl: :rofl: :rofl:

Är antagligen lite skadad...

Søstrerne Grenes kanske har? Där finns ju allt möjligt! Det är flera år sen mamma bodde i köpenhamn så att jag var där men jag insåg nu i veckan när jag flyttade att jag har allt möjligt från den butiken. Vinglas, handdukar, kryddor... :D

Nej du är inte ensam. Jag har laddat den här tråden ett antal gånger just för att jag undrar vad krusk-avel är för något. Precis när jag tryckt har jag kommit på vad som egentligen står.

Såg igår att det finns kruskavel på City Gross, kanske får bli en vända över sundet för dig? :D

Liknande trådar

Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 049
Senast: SaraXX
·
Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
801
Senast: jemeni
·
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
266
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka