Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur tar ni hand om era krukväxter hemma?
Jag vattnar enbart ca en gång i veckan. Men borde man egentligen ge näring? Ny jord? Plantera om?
Jag har mängder med krukväxter. Minst 50 när jag räknade lite snabbt i huvudet. Dom vattnas onsdag och lördag. Någon gång i månaden får dom näring, i mitt fall lakvatten. Orkar nog inte plantera om alla varje år, men dom får större krukor vid behov.
Ursäkta men har du 50 krukväxter? Hur stort hus har du?
Vi har 150 kvadrat hus och ca 15st. Och jag tycker det är många?
Jag bor på 77 kvm och har också runt 50 växter. Många stora krukor, samplanteringar och varenda ledigt utrymme fyllt med grönt. Jag bor i en djungel!
Typ 140-150 kvadrat. Har ett rum under renovering dom jag räknar med att rymmer typ 5-10 växter till räknade inte mina 12 nyplanterade sticklingar, så drygt 60 växter just nu. Plus 7 + 12 till tillfälliga. Så kanske 80 just nuUrsäkta men har du 50 krukväxter? Hur stort hus har du?
Jag har ett pyttehuspå 74 kvm och små gluggar till fönster. Bara här på kontoret har jag åtta växter.Ursäkta men har du 50 krukväxter? Hur stort hus har du?
Ursäkta men har du 50 krukväxter? Hur stort hus har du?
Jag har nog något liknande, har aldrig räknat alla men bara i vardagsrummet är det 18 stycken. Vi bor på 85 kvadrat med stora fönster åt två håll.Ursäkta men har du 50 krukväxter? Hur stort hus har du?