Krokekshästar terroriserade

Sv: Krokekshästar terroriserade

Förstod nästan direkt att det var småbarn som var ute i farten och ville gulla med hästarna. Inte ovanligt häromkring med små snorungar som går in i hagar, binder fast hästar osv.

Småbarn? En kvinna hade ju sett en man i hagen. Det där är definitivt en riktigt störd människa. Blir så j...a trött på alla dårar som vistas ute, vart är denna värld påväg?

Ja, men om du läser artikeln som det står om bredvid så löste det sig. En pappa som ringde till ägaren och sa att det var hans 10-åriga dotter och hennes kompis som hållt på. Men gubben undrar jag också över? Fast det hade ju kunnat vara vem som helst, hon vet väl inte vilka som jobbar där lr inte...

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kära dagbok, Idag tänkte jag att vi ska prata om mitt kära kontrollbehov. Det blir nog lite rörigt, men jag ska försöka hålla mig...
Svar
18
· Visningar
1 490
Senast: Shaggy
·
Gnägg Jag hade min häst installad hos en travtränare och dennes skötare.. Minns att första gångerna jag hälsade på hästarna så var samtliga...
Svar
5
· Visningar
1 540
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Bara en enda ridlektion denna vecka också, och jag vet att det är bra för min arm men det känns lite futtigt... Nästa vecka är jag dock...
Svar
0
· Visningar
677
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 363
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama