Krockkudden?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lonely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 764
L

Lonely

Vart tog diskutionen om krockkuddenvästen vägen?

VIlle ju se svaren på vad gaspatronerna kostade och det juuuu :cry: :cry: ;)

Sv: Krockkudden?

Inte en enda kotte på hela bukefalos som vet??! :eek: ILLA! :p

Kontakta tillverkaren/försäljaren och fråga? Den är ju rätt ny på marknaden så antagligen ingen/inte speciellt många som provat än.

Jo, grejen var den att "joachim" inte ville svara på snuffsans frågor..och jag ville ju också veta :p

Kolsyrepatronerna kostar väl inte mycket mer en en lunch. Är det någon som vet om krockkudden fungerar? Med vanlig väst så har man ju ett visst skydd även för om man skulle bli trampad.

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni för pallar? Vi har jättehästar och kikar efter en högre modell men som fortfarande är stabil och inte kostar 3000. Ikeas... 2
Svar
23
· Visningar
1 613
Senast: Time Lord
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
354
Senast: Valle
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
396
Senast: Freazer
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka