Kriterieauktionen 2012

Highcruiser

Trådstartare
Har just kollat katalogen. Mycket From Above är det...:)
Känns som att det omhuldade snittpriset kommer att hänga på hur villiga köparna är att lägga upp stora pengar för att fåtal hingstar med många avkommor.

Selectdelen på torsdagen ser fin ut med många intressanta, men i fredagens utbud ser det brutalt mycket magrare ut (hittade bara fyra stycken som jag skulle vilja kolla upp närmare) och lördagens är inte så mycket bättre.

Hoppas för uppfödarnas skull att jag är ensam om att tycka detta...

Sv: Kriterieauktionen 2012

Torsdagen blir högintressant. Katalognr. 1 tycker jag är spännande, Adrian chip på ett credit winner sto. Modernt blod kan man lugnt säga.

Sv: Kriterieauktionen 2012

Känns oroväckande och tråkigt att så många tränare väljer att köpa sina unghästar utomlans.

Liknande trådar

Tjatter Richard III var den siste engelske kung som dog på slagfältet. Hans död gjorde slut på det blodiga Rosornas krig och – säger vi nu –...
30 31 32
Svar
629
· Visningar
16 852
Senast: Emtherlia
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 688
Senast: sandrafors
·
Hästvård Eller ja,kankse inte så mystisk egentligen men men. Och pga sina randiga och rutiga skäl brukar jag undvika att fråga här på Buke men...
Svar
3
· Visningar
1 012
Senast: amkm
·
M
Hästvård April 2007 Ponnyn kommer till ett handelsstall från Danmark Maj 2007 Ponnyn får en inflammerad armbåge vf som behandlas. Hälta hb...
Svar
6
· Visningar
2 616
Senast: MammaHelena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4
  • Säng

Hund, Katt, Andra Djur