Lejon som lejon, även om jag visste vem du syftade på.Tänkte snarast på Gustav II Adolf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lejon som lejon, även om jag visste vem du syftade på.Tänkte snarast på Gustav II Adolf
Äh, vi kan slänga in Calle-Phille som en joker. Om det skiter sig totalt kan han ju bara trampa gasen i botten och köra ifrån slagfältet nu när han ändå är ute och leker rallyförare på allmänna vägarDu menar att vi behåller Kalkatraz OCH tar Norge et al? Me like
Men vi har ju inte direkt något lejon från Norden eller Karl XII att leda oss... bara någon fransk marskalk
'Svarta solen' som kvinnan i centralbilden har på sig är en neo-nazistisk symbol som bl.a används av Azov-bataljonen i Ukraina som är nazister.Kan du förklara istället?
Jag lyssnade på Historiepoddens nästsenaste avsnitt och om jag inte minns fel så är större delen av det moderna ryssland från Rurik (Rörik). Namnet Vlad kunde tydligen härstamma från Valdemar. Så nu tycker jag vår kung tar och sätter ner foten och kräver sin rättMen vänta lite är inte Ukraina svenskt från allra första början
Rurik en nordisk väring en varjag från Sveas rike grundade Kievriket
Nu har jag tittat på inzoomingen 73 ggr och jag antar att jag är blind, för jag ser ingen symbol. Var är den?'Svarta solen' som kvinnan i centralbilden har på sig är en neo-nazistisk symbol som bl.a används av Azov-bataljonen i Ukraina som är nazister.
Fransosen, död år monarkin, är inte rätt person att kräva det, måste finnas någon närmare bärsärk om jag ska rösta på honom. Hail till Mora stenar!Jag lyssnade på Historiepoddens nästsenaste avsnitt och om jag inte minns fel så är större delen av det moderna ryssland från Rurik (Rörik). Namnet Vlad kunde tydligen härstamma från Valdemar. Så nu tycker jag vår kung tar och sätter ner foten och kräver sin rätt
Lilla bilden av soldaten, vänstra (för betraktaren) yttersta kanten av det cirkulära märket dolt av ljusbrunt diagonalt koppel/ band.Nu har jag tittat på inzoomingen 73 ggr och jag antar att jag är blind, för jag ser ingen symbol. Var är den?
Ser inte heller. Ser ett cirkulärt område, men inte vad det skulle ha för mönster.Lilla bilden av soldaten, vänstra (för betraktaren) yttersta kanten av det cirkulära märket dolt av ljusbrunt diagonalt koppel/ band.
Ser inte ut som någon svart sol?klicka på twitter och se den stora bilden längst upp. Delvis under det ljusbruna skärpet hon har över axeln.
Visa bifogad fil 87084
Jag tycker det syns tydligt att det är samma.Ser inte ut som någon svart sol?
För dålig upplösning för att kunna avgöra.
Men jag hade hoppats på nåt annat. Eller att hon har symbolen av andra skäl. Symbolen är ju äldre än 1900-tal.Jag tycker det syns tydligt att det är samma.
Det är väl rätt känt att dom har regiment med den typen av inställning?Ser inte ut som någon svart sol?
För dålig upplösning för att kunna avgöra.
Du får bli dansk. Deras kungahus går tillbaka till vikingatiden (och tanten är häftig!).Fransosen, död år monarkin, är inte rätt person att kräva det, måste finnas någon närmare bärsärk om jag ska rösta på honom. Hail till Mora stenar!
Ok. Bilden var beskuren på annat sätt när jag såg den i inlägget. Jag såg inget nedanför buffen/kragen. Vet inte hur det blir så?klicka på twitter och se den stora bilden längst upp. Delvis under det ljusbruna skärpet hon har över axeln.
Visa bifogad fil 87084
Makedonien kan också göra vissa anspråk!Alltså, ska man gå till vem som haft landet/marken i besittning tidigare så kan ju Mongoliet hojta till och ta över typ hela Asien och halva Europa