Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
https://www.expressen.se/tv/nyheter/ukrainska-skamtet-ringer-upp-ryska-armen/Ingen aning om ifall det här är sant men om inte annat är det en rätt kul historia
Problemet är att det där är säkert från samma grundkälla som alla har och det är en väldigt bra propagandavinst så jag är långt ifrån säker på att det är sant även om det inte finns något som motsäger sanningen i det heller.
Noterar att du lagt märke till östfronten.Vill inte låta som någon domedagsprofet men vem är egentligen förvånad?
Med republikanerna i USA nu öppet emot fortsatt amerikanskt bistånd, Orban, Ergodgan och nu Ódor i Slovakien så har jag svårt att se att väst kommer att kunna hålla en enad front så länge som det här kriget kommer kräva. Ryssland har fått det precis dit de ville, en köttkvarn i WWII stil. Putin skiter fullständigt i ryska folket. Som, precis som på sovjettiden inte har något annan information och ingen erfarenhet av demokrati. Och som har vana att ha det för överjävligt.
USA håller just nu dessutom att börja fokusera på Kina och Taiwan som är otroligt mycket viktigare för dem strategiskt. Frågan är hur länge och hur mycket de faktiskt kommer att gå för att stödja Ukraina i framtiden.
Hoppas inte det. Då har man inte förstått Ryssland.Det handlar inte om att ta kilometrar, det handlar om att fördärva Rysslands förmåga att driva ett krig.
...men sitter kvar som förste vicepresident i UEFA.
KlockrenHär kommer en hög frågor för de av oss som anser att kriget i Ukraina är ett proxykrig av väst, för att eliminera den Ryska staten.
Finns det många svenska politiker i de etablerade partierna som tror på idén om proxykrig bl.a.?Här kommer en hög frågor för de av oss som anser att kriget i Ukraina är ett proxykrig av väst, för att eliminera den Ryska staten.
Jag vill tro att de som finns är i en försvinnande liten minoritet, även i våra svenska ytterkantspartier. Finns de, så är de i sådana fall rätt tysta.Finns det många svenska politiker i de etablerade partierna som tror på idén om proxykrig bl.a.?