Hahaha jag läste det som ofise jällt
Typ "inte släppt väder med ett högt ljust ljud" på någon form av hemsnickrad västerbottniska
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha jag läste det som ofise jällt
Typ "inte släppt väder med ett högt ljust ljud" på någon form av hemsnickrad västerbottniska
Spånar hej vilt.på ett forum nära dig...
analycera
Shön poesiVi vallfärdar till Jula,
vi som vill bli förvarnade om bristande bostadsbubbla, om annalkande fågelinfluensa,
om lägre stående grundvatten.
Oh, du Tellbes,
säg mig om kronofogden är på ingång, om byggnadsnämden är i antågande,
om grannen vill ha igen sin borrmaskin.
Specialgel? Tror jag dog lite där.Spicigelt
Tror det ska vara speciellt.Specialgel? Tror jag dog lite där.
Då måste man ändå ha i åtanke att mitt första språk inte är svenska. Flyttade hit i 15årsåldern o blev inte renspråkig innan jag fick egna barn.
Vad gäller grundvattnet får du ragga upp jaktgudinnan eller hens särbo för initierade kommentarer.Vi vallfärdar till Jula,
vi som vill bli förvarnade om bristande bostadsbubbla, om annalkande fågelinfluensa,
om lägre stående grundvatten.
Oh, du Tellbes,
säg mig om kronofogden är på ingång, om byggnadsnämden är i antågande,
om grannen vill ha igen sin borrmaskin.
Nu får alla ställa sig i startgroparna, tråden är snart full o kräver ny fyndig efterträdare. Tjuvstart ger minuspoäng.Vad gäller grundvattnet får du ragga upp jaktgudinnan eller hens särbo för initierade kommentarer.
När man enkelt och precist kan vända sig till sin trådkorg,Vad gäller grundvattnet får du ragga upp jaktgudinnan eller hens särbo för initierade kommentarer.
Fantomen?Vad gäller grundvattnet får du ragga upp jaktgudinnan eller hens särbo för initierade kommentarer.
Hon kanske blev Pist off off pist?Igår såg jag en kvinna som blev pist off. Hoppas hon är en duktig skidåkare!
Medisin