A
Austarla
Usch så hemskt jobbigt det är med en kräsen hund... Har testat precis allt för min 6 månaders hund: torrfoder, kattfoder (både burk och torrfoder), konserverad hundmat, färskfoder Nordic, färskfoder fodax, rent rått kött, tillagat kött .. tja vad finns det mer? hon kan äta maten kanske en dag sen har hon tröttnat på den! Jag har försökt att mata henne med sked, kasta maten, ha andra hundar som hänger över maten, ställa fram maten och ta bort den osv osv. inget hjälper!
Hon är väldigt väldigt aktiv. Har testat ge henne mat innan vi går ut men då vill hon inget ha. När hon kommer hem är hon för trött för att äta, går bara och lägger sig. Hon kan utan problem svälta sig - dricker sen vatten så mycket att hon kan kräkas, äter allt annat hon kommer över själv kattsand, betfor, hela havrekärnor, bajs av alla sorter... När vi sen sitter och äter är hon ju väldigt hungrig och då sitter hon och stormskäller så att man knappt hör vad man tänker!Och så har hon blivit sjuk, först tonsillerna och nu urinvägsinfektion...
Usch vad allt känns jobbigt nu... ville bara skriva av mig lite
Hon är väldigt väldigt aktiv. Har testat ge henne mat innan vi går ut men då vill hon inget ha. När hon kommer hem är hon för trött för att äta, går bara och lägger sig. Hon kan utan problem svälta sig - dricker sen vatten så mycket att hon kan kräkas, äter allt annat hon kommer över själv kattsand, betfor, hela havrekärnor, bajs av alla sorter... När vi sen sitter och äter är hon ju väldigt hungrig och då sitter hon och stormskäller så att man knappt hör vad man tänker!Och så har hon blivit sjuk, först tonsillerna och nu urinvägsinfektion...
Usch vad allt känns jobbigt nu... ville bara skriva av mig lite