Krånglig mens!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Corre

Hej på er alla kloka!! Brukar sitta och smygläsa lite på forumet här:o och nu känner jag att jag behöver era råd i en fråga.Det är så att min mens är försenad (och inte så lite heller) hade sista mensen 7 nov.Har gjort flera grav-test som visat negativt.Har ringt till gyn och dom sa att det inte är ovanligt att mensen försvinner upp til 6 mån...Nå vad säger ni vad kan det vara??Jag har haft regelbunden mens sen jag slutade med p-piller i juni...Man blir ju lite nojjig när allt inte funkar sonm det brukar:confused: För övrigt mår jag bra.Är det någon som haft något liknande?
 
Sv: Krånglig mens!!

Att mensen kan vara oregelbunden är ju inte så konstigt om du nyss slutat med p-piller, men jag förstår din oro. Eftersom den hade stabiliserats sig efteråt skulle jag också undra vad som är på gång.

Vet du med dig att du haft oskyddat sex?

Ring till MVC igen. Du kan ju mycket väl vara gravid.
 
Sv: Krånglig mens!!

Har samma problem som dig... Förutom att jag haft krånglig mens sen jag slutade med p-piller för över ett år sen. Nu hade jag den senast första advent.
Jag tog kontakt med kvinnokliniken och var dit på en undersökning i september. Innan dess hade jag ringt till bm och de sa samma sak som till dig. Försöker du bli gravid?
Vi försöker det och ska (äntligen!) på undersökning nästa vecka båda två.
Ring igen tycker jag, om det va bm du talade med förra gången så ring kk nu.
lycka till! :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Krånglig mens!!

tack för svaret båda två! slutade med p-piller för att jag och min sambo bestämmde oss för att "blir det så blir det" Var hos en barnmorska på bmc och gjorde ett gravtest och har även gjort hemma,de har varit negativa(ett som har varit ett svagt streck,dock före jag gjorde de andra testen) så då ringde jag till gyn-motagningen i stan och hon sa att om jag inte mår dåligt så kunde jag allt vänta några veckor till innan jag får komma på undersökning:confused: Tycker att det verkar mysko då jag alltid har tagit mens som ett friskhetstecken....Och alltid har haft regelbunden mens.Kanske ska ta och ring igen då och trycka på lite så kanske man kan få komma lite tidigare iaf...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 889
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Jag känner mig sjuk färdig med det här med mens och PMS. Jag har ett barn och vill inte ha fler, så nu känns det inte som det är nån...
2
Svar
22
· Visningar
2 526
Senast: Ms_Antrop
·
Övr. Barn Ja, som trådrubriken lyder... Jag börjar bli fundersam över om det är något fel, eller om det är att anse som helt normalt. Bakgrund...
Svar
14
· Visningar
1 588
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Har haft regelbunden mens så länge jag kan minnas, och aldrig någonsin haft någon typ av blödning mellan menstruationerna. Men så igår...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
40 884
Senast: chio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp