Krånglande fotled

Sar

Trådstartare
Min vänstra fotled har nörjat krångla. Det känns precis som att ”något” ligger fel. Har ingen aning om det har att göra med att jag haft lite problem med mitt vänster knä som saknar främre korsband? Det här känns inte som något jag kan ta till vprdcentral och få hjälp. Vem ska jag vända mig till som kan lägga detta rätt? Kiropraktiker? Naprapat?

Min vänstra fotled har nörjat krångla. Det känns precis som att ”något” ligger fel. Har ingen aning om det har att göra med att jag haft lite problem med mitt vänster knä som saknar främre korsband? Det här känns inte som något jag kan ta till vprdcentral och få hjälp. Vem ska jag vända mig till som kan lägga detta rätt? Kiropraktiker? Naprapat?
Sjukgymnast. En del kan remittera direkt till en ortoped om det skulle behövas.

Det är helt omöjligt att svara på vad och vem sas.
Jag har haft samma feeling och gått till kiro som hjälpt till.
Det beror så på vad det är. Och det kan ingen av oss lekmän här avgöra, tyvärr.

• Gilla
Reactions: Sar

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 875
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Förra helgen drog ner mig i en rejäl grop som jag inte trodde var möjlig. Jag hade ingen aning om att en marknad kunde dränera en på så...
Svar
1
· Visningar
899
Kropp & Själ Såå.. För fyra dagar sedan fick jag en hästspark på utsidan av vänster knä. Inte så hård tänkte jag, det löser sig. Men den verkar ha...
Svar
4
· Visningar
544
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA