Krångel med mp3spelare

E

emelit

Fick en Creative Muvo V200 i julklapp.
Jag förstår itne hur man för över filerna m.h.a programmet man fick med.
Någon som kan hjälpa mig?
 
Sv: Krångel med mp3spelare

Programmet som är med på skiva används för att uppgradera programvaran i MP3-spelaren.
För att föra över filer till den behöver du ingen programvara alls (om du har W98SE eller senare), då dyker mp3-spelaren upp som en extra flyttbar enhet i utforskaren.
Det är bara att dra och släppa filer direkt där!
 
Sv: Krångel med mp3spelare

Åh jättetack!
/Emelie som är totalt oteknisk ibland :angel:
 
Sv: Krångel med mp3spelare

Vi har problem med en extern disk oxå. Det är ingen mp3-spelare utan en Philips HDD. I instruktionerna står det att man ska använda programmet som ingick för att föra över musikfilerna.
Någon som vet om man kan dra och släppa till en sådan också? När man satt i usb-kabeln dyker den upp som en ny extern enhet.
Att vi inte har provat beror på att vi fick över musiken efter många om och men. Man fick först organisera musiken i en playlist som man fick föra över till HDD:n.
Någon som vet?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: lisa412
·
IT & mobiler Om jag förstår saken rätt med det programmet så ska man sätta in filer eller något i det så att man kan köra program utan skiva.. Har...
Svar
1
· Visningar
1 186
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Jag har fått en sony ericsson W710i i julklapp, men jag lyckas inte överföra filer(tex musik) från datorn till mobilen. I bland så...
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: Waco
·
J
IT & mobiler Nu är det så att jag har ett tema på datorn som jag måste ha på min mobil. Men även fast att jag skulle få mp3 mm. på min mobil så fick...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: SilverDroppen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp