Kramer lyx

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare nepita
  • Startdatum Startdatum
N

nepita

Finns det någon som har en avkomma till honom, eller känner till någon som har en. Fick inte många, men skulle ändå vilja se dem.

Sv: Kramer lyx

Jag skötte hans mamma och Kramer Lyx stod hos Bertil Rogell när han tävlade..det var en bra häst på den tiden, men jag kommer i ärlighetens namn inte ihåg nåt speciellt förutom det från den tiden

Du har inte några foton på honom från den tiden, eller på hans mamma.

Jag har en bild på hans mamma vet jag nånstans, men jag har ingen scanner på min dator....

DU kan inte tänka dig att skicka den med snigelpost, så jag kan kopiera eller scana den, och sedan skicka tillbaka den, jag lovar att skicka tillbaka den.

PM:a mig i så fall...som kuriosa kan jag berätta att hon var både het o skör så hon kom aldrig till start, hon hette dessutom Speedy Peja( osäker på stavningen) innan hon döptes om till Kramer Spin..för övrig var hon en trevlig tjej..men gick ner till sin ägare i malmö och betäcktes..resten vet ju de flesta :D
Bilden jag har på henne är väl knappast världens bästa, men det är hon iallafall på den...

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Unafraid
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Nu i semestertider har jag grubblat mycket på det här att jämföra sig med andra. Jag kan tycka att min egen semester är blek i...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 922
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar