fettso

Trådstartare
Våran 7-månaders Perser hane kräktes en gång igår och nu gjorde han det idag igen!??:confused: Vad kan det bero på tror ni??
Jag har iof inte sett honom göra det så det skulle ju kunna vara någon utav våra två honor,men jag såg honom sitta vid det.:crazy:

Sv: Kräks

Hårbollar kanske?
Ätit på något olämpligt?
Äter han normalt?

Äter han på dina växter?
Jag fick ta bort en växt jag köpt hemma. Lillkatten tyckte den va jättegod, men inte hennes mage :crazy:

Växterna jag har har funnits här under hela tiden katterna funnits här och dom har aldrig kräkts innan.
I natt hade det kräkts två ggr till...:confused:
Kan det vara den nya honkatten som kräks av p-pillren??

Växterna jag har har funnits här under hela tiden katterna funnits här och dom har aldrig kräkts innan.
I natt hade det kräkts två ggr till...:confused:
Kan det vara den nya honkatten som kräks av p-pillren??

Det kan det vara. Sära på katterna och strunta i p-piller några dagar och se om kräkandet upphör. Om det inte upphör bör du ringa till veterinär.

Min perser hane var också så, fick rådet att bara ge honom perser torr foder. Nu har han blivit mkt bättre!

Liknande trådar

Katthälsa Ska inleda med att säga att hjärte-katten är inlagd på djursjukhus, jag kan inte låta bli att googla mig blå men hittar nästan...
Svar
15
· Visningar
1 108
Senast: Snurrfia
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 345
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 595
Senast: Sassy
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 221
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama