Kräkningar efter kastrering?

Sv: Kräkningar efter kastrering?

Nej inget direkt nytt...hon har ätit små små portioner nu under hela dagen igår och fått behålla det. Men magen verkar ändå inte vara igång eftersom hon inte gjort nåt på lådan än heller...men det kanske tar ett tag? :confused:

Ja, eftersom hon kräkts upp allt hon haft i magen, så finns det ju inte mycket som kan komma ut bakvägen. Men idag borde det ju komma ut nåt, så jag skulle ändå vara orolig för att det är nåt stopp på vägen. :( Kissar hon? Dricker?

Ja jag börjar oxå känna det...har ringt mamma som får kolla till henne eftersom jag måste åka och jobba nu och sambon jobbar redan :crazy: men kissar och dricker som hon ska gör hon iaf!

Som ni säkert läst i men andra tråd om min livmoder lösa kisse så har ja lite funderingar här. De går inte att ha tratt på dom. för dom tar av sej den hela tiden. hur ska jag göra då? Båda börjar bli piggare nu å kurrar när man kommer in till dom.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 201
Senast: WildHorse
·
Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
2 236
Senast: hoppsann
·
Katthälsa Behöver egentligen mest skriva av mig lite, djursjukhuset det gäller har alltid varit underbara på alla sätt och vis men nu verkar något...
Svar
2
· Visningar
1 912
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25