Kraftfoder som inte ger så mycket energi?

Sv: Kraftfoder som inte ger så mycket energi?

Kan du inte ge Krafft Grund i större mängd? Blir hans å pigg av Grooven?

akta dej! man får inte skriva i gamla trådar!!!:angel:

Krafft Grund innehåller mer energi än Groov 90... Och ja, han blir fruktansvärt pigg av bara någon dl kraftfoder ;)

kraft groov 90 är ett väldigt bra tillägs foder.

akta dej! man får inte skriva i gamla trådar!!!:angel:

Du verkar verkligen missförstå det här med gamla trådar... :cool: Det är inte så att man inte skulle FÅ att svara på gamla trådar men vad är det för idé att göra det när trådskaparen frågade om detta flera månader sen? Det hjälper väl inte att ge henne svar NU? :crazy:

Det är det inte JAG förstår... Hur tänker du när du svarar på en så gammal fråga?
Det är ju inget illa ment den här kritiken, jag undrar bara.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
1 221
Senast: Anna-Bella
·
Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 306
Senast: Bison
·
Foder & Strö Jag blir alldeles snurrig av alla olika fodersorter, tillverkare och näringsinnehåll. Buke, hjälp! Hästen är av den tunnare sortens...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 855
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023