M
mathie
Jag har ett problem med min d-ponny. Han är av fullblodstypen, dvs, mycket smäcker. Helst vill jag att han ska lägga på sig mer, men eftersom han krubbiter, blir det ännusvårare för honom att gå upp i hull.
Han har fri tillgång till hösilage och äter nu hestekraft (dk) Jag har bara haft honom sedan i maj/juni ungefär och de som hade honom tidigare gav honom hestekraft. Själv tränar och tävlar jag mycket tuffare med honom nu än vad han gjort tidigare och jag är själv lite skeptisk till hestekraften.. Fråga mig inte varför!
Hur som helst funderar jag på om han inte skulle behöva mer proteiner för det käns som om han inte sätter så mycket muskler som han borde med tanke på hur mycket vi tränar...
Någon som har bra tips på vad jag kan ge min ponny för kraft?
Han har fri tillgång till hösilage och äter nu hestekraft (dk) Jag har bara haft honom sedan i maj/juni ungefär och de som hade honom tidigare gav honom hestekraft. Själv tränar och tävlar jag mycket tuffare med honom nu än vad han gjort tidigare och jag är själv lite skeptisk till hestekraften.. Fråga mig inte varför!
Någon som har bra tips på vad jag kan ge min ponny för kraft?