krafft vs hippo

Jois

Trådstartare
ger hästen krafft idag men undrar vad skillnaden mellan de båda är..?
ger krafft groov 90 och mussli, men vad jag förstår har även hippo ungefär samma sortiment..??
Undrar ju givetvis om det ena är bättre än det andra eller om det är "same same but different"...:angel:

Sv: krafft vs hippo

Tycker bättre om formen på Hippos pellets, mindre och jag tycker hsätarna är nogrannare när de tuggar dessa mindre pellets.

Vi fodrar Hippo Alfa och har inte hittat något i Kraffts sortiment som kräsna fullblodet tycker om, inget som motsvarar Alfan.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 013
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 606
Senast: iNTOHiMO
·
Hästvård Funderar litegrann över fenomenet att stå uppstallad hur vanligt det är att andra lägger sig i gällande andras hästar. Vi står i ett...
8 9 10
Svar
187
· Visningar
11 836
Senast: Unhappy
·
Relationer Tänkte ev kontakta en lärare jag hade på högstadiet eftersom jag vill fråga några saker. Hittade inte henne i byn där hon bodde då men...
Svar
10
· Visningar
1 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka