Krafft Rehab

mizzmaria

Trådstartare
Har ett fullblod som är svårfött och har nu suttit och läst en massa trådar om foder till svårfödda hästar/hästar som behöver upp i vikt.
Har fått många tips på vad man kan ge men det som jag har fastnat för är Krafft Rehab som många rekomenderar, men undrar bara vad det kostar:confused: Har en känsla av att det är rätt så dyrt...

Jättetacksam för svar!!!!

:bow::bow::bow:

Sv: Krafft Rehab

Inte för att vara näsvis men mat till fulllblod ÄR dyrt! har också hört många goda resultat på krafft rehab men jag tror att problemet med
fullblod oftast ligger i att ägarna fodrar för lite.

Öka maten så kommer hästen öka i vikt.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 959
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 693
Hästvård Hej alla hästmänniskor! Detta blir min första tråd i forumet, och det handlar om min 17 åriga valack som har börjat falla ur och tappat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 437
Senast: Bobloblaw
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 621
Senast: Irival
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Valp 2025
  • Guldfasanerna