Krafft protein kontra mustang protein +?

Mia_R

Trådstartare
Vad har ni för åsikter förutom att det ena är mer koncentrerat? Då jag har pållan inhyrd vill jag inte labba med soja utan enklast tänkbara för de som fodrar och minst risk för henne. :bow:
 
Sv: Krafft protein kontra mustang protein +?

Mustang protein+ är inte ens värdigt namnet... pga proteinhalten alltså, inget annat.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Krafft protein kontra mustang protein +?

Ja, jag tycker det är mer att jämföra med krafft groov. Har du använt krafft protein och vad tyckte du om det isf?
 
Sv: Krafft protein kontra mustang protein +?

KP är helt ok. Dock märks det skillnad om de får samma mängd protein från hö+lusern (exempel) som hö+KP, ej till KPs fördel.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Mina hundar åt tidigare canagan country game och fungerade bra på det. De bajsade dock rätt mycket så jag funderade på att byta och...
2
Svar
23
· Visningar
2 147
Senast: SiZo
·
Foder & Strö Jag vill gärna ha tips på foder till äldre häst. Vad fodrar ni med? Funkar det bra? Min häst är 18, rids regelbundet. Jag har mest...
Svar
15
· Visningar
1 822
Senast: Snowball
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 452
Senast: Irival
·
Foder & Strö Pga av flytt kommer det inte finnas möjlighet att fortsätta fodra med Mustang Protein+ pellets. Jag har kontaktat dem, men pga att jag...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: MonteRose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp