Krafft mysli foder

Hej krafft müsli-givare! :cool:

Nej, krafft müsli innehåller inte betfor. Du kan ge det som det är om du vill. Jag ger det till min häst men ger då även betfor. Vilket innebär att jag sätter alltihop i blöt.

Om jag bara gett müslin sätter jag lite vatten i det ändå. Bara för att det inte ska bli så tort. Nu innehåller ju müslin melass och är lite fuktig när man köper säcken. Dock har det en tendens till att torka med tiden. :crazy:

Som sagt, du kan ge Krafft müsli utan att blötlägga. Kanske med lite äpple eller annan frukt. :d
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·
Hundhälsa Har en 3 årig mellanstor hund (11kg) som jag måste byta foder på. Äter idag Alpha Spirit men är för dyrt och för hög fetthalt, måste gå...
Svar
6
· Visningar
383
Senast: Migo
·
Hästvård Nu är det dags. Min ponny är "för gammal" och börjar magra av trots bete och extra foder. Han är född 1995, och tar åldern ut sin rätt...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 321
Senast: Jahopp
·
Foder & Strö Ja, hur gör ni nu på sommaren om ni åker iväg och få fodrar med hö? Fyller ni ut bristerna i höst med krafft och tillskott eller gör det...
Svar
15
· Visningar
1 327
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp