Krafft Muskel

Sv: Krafft Muskel

Det kan jag förklara för dig och det är att det är betydligt lättare att ta med ett litet ett kilos paket än en säck morötter på tävling mitt i vintern ;) Dessutom blir morötterna dålig betydligt fortare om man inte nu fodrar upp dem snabbt

om du ska ta med dig ett kilos paket kan du väl lika gärna plocka med dig 1 kg morötter? de sitter ju knappast förankrade i 20 kg säcken : )

Ja visst finns det gott om hästägare som inte vet ett skvatt om utfodring. Fodertillverkarna skor sig bra på dem. Likaså täckestillverkare mm. De kan ju faktiskt skaffa sig kunskap.

I fickan så känns det att ha en morot ;) Jag har alltid godis i fickan som belöning när jag kommer ut från banan

Jag tycker det är betydligt mer praktiskt med hästgodis än just morötter och äpplen.

Blir ju superkladdigt och äckligt, för att inte tänka på de gånger man glömmer någon bit kladdigt godis, gärna tillsammans med en sockerbit *rysa*

Nej, då är torra godisbitar - gärna större än pellets - da shit.

Blir ju superkladdigt och äckligt, för att inte tänka på de gånger man glömmer någon bit kladdigt godis, gärna tillsammans med en sockerbit *rysa*

Nej, då är torra godisbitar - gärna större än pellets - da shit.

Därför köper jag annat hästgodis, där bitarna både är större och inte kladdar :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka