Krafft müsli

K

kangaroo

Hej!
Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av Kraffts müslifoder? Jag har provat några provpåsar och min oerhört kräsna häst verkade gilla det. Själv tyckte jag att det verkade väldigt smuligt, nån som vet om det är det?

Fia :bow:
 
Hej, hej!
Nejdå, det är inte smuligt. Tycker jag i alla fall. Ger det till min häst som verkar tycka om det. :d

Nu lägger jag müslin i blöt tillsammans med betfor så det är jätte lätt att fodra. :)

Müslin innehåller sojaolja och melass och jag tror det är det som gör att det inte smular. Det binder ihop det hela liksom :crazy:

Både jag och hästen älskar fodret och kan varmt rekomendera det :love: :banana: :love:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 651
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 370
Senast: Badger
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 524
Senast: super
·
Hästvård Hej, Min 22 år gamla ponny hade tandkoll igår (hade senaste tandkollen för ett år sen) och tandläkaren konstaterade att han nog har...
Svar
18
· Visningar
2 301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp