krafft magnesium

amalia

Trådstartare
På krafft magnesium burken står det att det innehåller 100% magnesiumoxid... Ska man tolka detta som att produkten innehåller 1000gram magnesium per kg? Är det någon som vet detta? Personalen på granngården hade ingen jättekoll och jag vill vara säker på vilka värden jag ska räkna med.

Sv: krafft magnesium

Det borde stå på burken vad den innehåller...

Magnesiumoxid är ju en förening mellan magnesium och syre så det finns ju alltså syre i också vilket gör att det inte är 100% magnesium i alla fall.

Sv: krafft magnesium

Nej det stod ingenting på burken förutom då detta... Men får slå en pling till krafft och fråga!

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 275
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 629
Senast: Shaggy
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 903
Senast: Roheryn
·
Övr. Katt Hejsan! Har försökt hitta själv, men skriver ut här för lite hjälp och tips från andra kattälskare som kanske har bra koll! Jag söker...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 740
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar