krafft groov

Fibusen

Trådstartare
kan man ge krafft groov till en växande häst? (född maj 05) eller finns det risk att det blir fööör mkt mineraler,vitaminer och allt det? hur mkt bör man börja med? nu har han bara gått på hö innan jag köpte han,nu går han på grönbete..

min andra häst,ett nordis sto på 16 år,äter krafft grund,men det blir väll kanske för lite åt en växande häst? eller?
 
Sv: krafft groov

Gå in på kraffts hemsida och läs om produkten, den är till just för växande hästar. Har du analys på ditt grovfoder kan du räkna ut precis vad hästen behöver.www.krafft.nu
 

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 808
Senast: Bee
·
Hästvård Hej hej, Jag har två ridtravare på lösdrift med fri tillgång hö. Tyvärr ingen analys på höet. Den ena är ny sedan 3 månader tillbaka...
Svar
17
· Visningar
1 477
Senast: Ketrawzc
·
Foder & Strö Hej, jag har en äldre häst. Hen har tidigare ätit speciellt seniorfoder ( Dodson o Horrell 16+) som innehåller div nyttigheter för äldre...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: Habina
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 665
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp