Krafft Groov

fiaskurken

Trådstartare
Är det någon sopm vet vad en 30 kg:s säck kostar på Granngården? (finns det 3o kg.s säckar överhuvudtaget :confused: ) Hur lång hållbarhet har en öppnad/stängd säck? Tacksam för svar! :banana:
 
Sv: Krafft Groov

Krafft nya groov kostar 188 på Granngården, 30 kg, hållbarheten brukar var runt 6 mån på de flesta, ring och fråga eller gå in på
www.krafft.nu
 
Sv: Krafft Groov

Gamla groov ger jag 165:- för 30 kg.
Vitamingarantin är 6 mån. Ligger fodret bara torrt så håller det länge men krafft har valt att garantera att vitaminerna håller utsatta värden i minst 6 mån.
// Linda
 
Sv: Krafft Groov

ska groov och grund vara samma vara i princip? Kan man fortfarande köpa groov på ex. granngården?
 
Sv: Krafft Groov

Man kan fortfarande köpa "gamla" Groov.

Jag betalar 175 kr för 30 kg Nya Groov där jag bor.
 
Sv: Krafft Groov

Groov och Grund skiljer ju sig åt i värden men hållbarheten är den samma.
// Linda
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vår ena hund påbörjade allergiutredning för ett tag sedan. Vi gav henne RC Anallergenic under eliminationsdieten, och har så fortsatt...
Svar
5
· Visningar
819
Senast: hier
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 452
Senast: Irival
·
Foder & Strö Min häst må vara en Islandshäst på pappret, men i verkligheten verkar jag ha köpt mig ett fullblod. Hästen är extremt svårfödd. Dessutom...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 157
Senast: ufot
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 773
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp