Krafft Energi

P

plus_mig

Någon som testat Krafft Energi ?? Jag har en svårfödd häst och tänkte att det kanske vore nåt att satsa på ? :confused: Någon som har erfarenheter ?
 
Sv: Krafft Energi

Jag har visserligen ingen erfarenhet av Krafft energi, men jag vet att krafft har rådgivning. Ring dem , tala om din nuvarande foderstat, med höanalys värden så svarar de om det är något för er. Jag blev rekommenderad Nya Krafft Grov...
 
Sv: Krafft Energi

Hur f-n skickar man iväg detta utan att få en släng av graviditeet eller kvarka???
 
Sv: Krafft Energi

Köp vanlig matolja istället. MYCKET billigare och samma sak.

Bästa du kan göra för att få ordning på foderstaten är att se till att du har BRA grovfoder, och vet vad det innehåller och sen balansera foderstaten efter det.
 
Sv: Krafft Energi

Magdalena skrev:
Köp vanlig matolja istället. MYCKET billigare och samma sak.

Bästa du kan göra för att få ordning på foderstaten är att se till att du har BRA grovfoder, och vet vad det innehåller och sen balansera foderstaten efter det.

Krafft Energi är ett nytt färdigfoder från krafft.
// Linda
 

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 764
Senast: Bee
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 182
Senast: Shixle
·
Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Skall se om jag kan ta ett nyare kort på henne. Detta är från april. Men hon har lagt på sig rejält nu. I vintras va hon lite för smal...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 676
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp