Kostnad på GROOV?

Sv: Kostnad på GROOV?

Hejsan!

Priset på Groov, kan skilja sig på vart i landet du köper det.. Detta pga av frakterna (vi bor tyvärr i ett ganska avlångt land har jag märkt...:( ).

Men runt 5-6kr/kg kostar det väl iaf. Kanske ännu mer i storstadsområdena?

Äsch, vilka frågor du ställer:o ;) . TROR minsann att det är 30 kg vill jag minnas, nästan rätt säker på det tom:D

Senast ändrad:

På Granngården här i Karlstad betalar vi 271 kr för Krafft pluss grön och det är 30 kg. Min islandshäst gick på Groov 125 i våras, då betalade jag 168 kr. /Linda

Ring din lokala återförsäljare.. Det skiljer på priserna beroende på vart du bor...

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 541
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej. Vi har en ponny på 15 år . Vi är lite osäkra på hur mycket vi ska ge till han hö. Dom får fri tillgång till hösilage i hagen. Sen...
Svar
12
· Visningar
730
Senast: matson
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
661
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
551
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023