Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Salandge skrev:Åh tack för svaret! Man borde väl kunna ringa ATG-kliniken och fråga om pris. Nu hänger det ju inte på vad op kostar behövs det så är det ju bara att hosta fram pengarna... Nu vet jag ju inte säkert om han har osteochondros, men haserna ska kollas upp och jag vill veta ungefär var priserna ligger. Man får kanske räkna med 15-20 000:-!? Blir intressant att presentera min idé för sambon som inkluderar fil och havregrynsgröt ett par månader framöver... Vad roligt det kommer att bli!!
Alexandra_W skrev:Sen kan jag inte låta bli att undra varf försäkringen inte täcker. För du inte har försäkring eller varför täcker den inte?
peter_lundin skrev:ATG-klinikerna AB har sen omläggningen ett stenhårt krav på sig att fixxa lönsamhet, de pengar som kommer från spelet nu är bara till för att täcka övergången.
PL
panzy skrev:blev lite fundersam, har också travare och hade ingen aning om att försäkringen inte gällde dem... står det på försäkringspappret att det inte ingår då eller är det bara ngt som "man vet"???
Precis som Alexandra redan svarat gäller det för aktiva travare som ej är friröntgade sedan tidigare..panzy skrev:blev lite fundersam, har också travare och hade ingen aning om att försäkringen inte gällde dem... står det på försäkringspappret att det inte ingår då eller är det bara ngt som "man vet"???