kortresor med hästtransportörer

P

panthera

:confused: Hej alla glada!
Någon gång i vinter ska en av mina hästar flytta ca 5 mil. Problemet ligger i att han väger 1050 kg, har inte åkt så mycket transport i sina dar, så vi har funderat på att anlita en transportfirma. Finns det någon seriös som kör kortresor från stall till stall? nån som vet? eller har nåt bra tips om hur vi ska lösa transportproblemet..:confused: :confused: :confused: :confused:

Sv: kortresor med hästtransportörer

Gör det ju säkert,allt är en frågan hur mycket man är beredd att betala:smirk: .

WOW, ett ton? Vad är det för häst?

Eller om du ser någon som har hästbuss och fråga om den kan göra jobbet åt dig.

...eller någon som har BE-körkort, samt bil och transport som tillåter så tung last.

Immer

Min pålle åkte 1,2 mil med hästtransport.

Det är en ardenner, 1,70 hög.. 1050 kg kärlek!!:love: :love: :love:

Hur mycket fick du betala för det?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 294
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej Jag står på ett stall där det även är en ridskola så de har en anställd som ska ta hand om ridskolehästarna, men då så ska h*n...
Svar
9
· Visningar
2 641
Senast: Kjerulfia
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 632
Senast: Karamello30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar