Körssvenskrav kat. 4?

Salandge

Trådstartare
Jag satt och kollade igenom "proppen" och det har tydligen skett lite förändringar sedan jag hade starthäst senast... Flera lopp har körsvenskrav enligt kategori 4, vad innebär det? :confused:
Jag hittar ingen info på travsport.se...

Sv: Körssvenskrav kat. 4?

Om du går in under blanketter och kollar licensbestämmelser så hittar du! :idea:

Nivå fyra betyder gällande tävlingslicens, Nivå tre är att "man" ska ha kört 25 lopp de senaste fem åren varav fem stycken de senaste två åren om jag inte memorerar fel nu.

Om jag fattat rätt så är det när det gäller V65 och V64 på mindre banor som nivå tre är till för. Jag har bara skummat igenom det för att skaffa mig en uppfattning för det är lågt med tävlandet nu...

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 598
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 440
Senast: KesoNeso
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 215
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka