Korsningar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare millansnillan
  • Startdatum Startdatum
Jag lyckades tillslut hitta stamtavlan till Moondancer (halvblod) Jag antar att hästen är undan en ardenner. Men ingen aning om vilken. Inget register om födda hästar efter Halvblod m.m.? :confused:

Moondancer är väl inte ens avelsvärderad vad jag vet. Kontakta hingstägaren så kanske det finns några anteckningar om vilka ston han betäckt.

Moondancer är inlagd som ett sto på Del Mar :confused:

Tror att jag hittat stammen på mormorsmor Flicka, som jag tror heter Flickan 5447, eftersom hon fick ett skäcksto e:Orlando 1962. Flickan 5447 var e:Visibel 268 u:Freja 3280 e:Schweiger u:Karina e:Konitz - Hannibal

Moondancer är inte avelsvärderad nej, men jag hoppades att det skulle finnas någonting :crazy:

Liknande trådar

Avel Hur stora har era korsningar med halvblod blivit som stora? Har de följt mönstret med ”90% av vuxna storleken vid 1 år”? Eller växer...
Svar
9
· Visningar
854
Senast: Ketrawzc
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
670
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 072
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka