S

skjootan

Någon som vet hur mycket ett kilo kornkross rä i dl/l ??:D min våg ä rur funktion. Tacksam för svar

Sv: kornkross

och vart kan man få tag på hestekraft om man bor i Söderhamn?
Sedan kommer de fler frågor men just nu dessa ;)

Väg!!

Det kan variera mellan olika säckar, så väg just ditt aktuella foder. Kontrollväg igen när du öppnar en ny säck.

men jag har ingen våååg,men på ett ungefär?
Jag ger havre å då har man ju sin skopa 1kg havre men just kornkrossen är ju så mycket lättare. Kan du inte säga på ett ungefär så länge?

En våg är inte så svårt att få tag i, och det är väldigt praktiskt att ha en. :)

Har själv en 59-kronors från IKEA...:D

1 Liter Kornkross VÄger Ca 0,6 Kg , 1 Dl = Ca 0.17 Gramm

1 Liter Kornkross VÄger Ca 0,6 Kg , 1 Dl = Ca 0.17 Gramm.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
671
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 092
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
555
Senast: Elo
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 869

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat