S

skjootan

Någon som vet hur mycket ett kilo kornkross rä i dl/l ??:D min våg ä rur funktion. Tacksam för svar

Sv: kornkross

och vart kan man få tag på hestekraft om man bor i Söderhamn?
Sedan kommer de fler frågor men just nu dessa ;)

Väg!!

Det kan variera mellan olika säckar, så väg just ditt aktuella foder. Kontrollväg igen när du öppnar en ny säck.

men jag har ingen våååg,men på ett ungefär?
Jag ger havre å då har man ju sin skopa 1kg havre men just kornkrossen är ju så mycket lättare. Kan du inte säga på ett ungefär så länge?

En våg är inte så svårt att få tag i, och det är väldigt praktiskt att ha en. :)

Har själv en 59-kronors från IKEA...:D

1 Liter Kornkross VÄger Ca 0,6 Kg , 1 Dl = Ca 0.17 Gramm

1 Liter Kornkross VÄger Ca 0,6 Kg , 1 Dl = Ca 0.17 Gramm.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 930
Senast: tanten
·
Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
800
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
634
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
677
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka