C

cherrylady

:bump: Hej alla ni där ute ...skulle bli jätte glad om någon vet var man köper kör koner.. har letat men inget hittat.... tack på förhand

Sv: körkoner

Dom riktiga sneda körkoner är ju helt sjukt dyra. Det går bra att köpa vanliga och såga av ena hörnet. :)

Vi har köpt koner typ "vägkoner" på Clas Ohlssons. Dom funkar alldeles utmärkt. (man kan till och med köra över dom utan att dom går itu. :D )

Jag köpte vanliga koner på Timari, nån slags pysselaffär som har lite allt möjligt. Hittade det på leksakshyllan, var dessutom rea, så jag fick 8 eller om det var 10 konor för omkring 60 kronor! Vet dock inte om de har dem kvar. De var inte så stora, men duger bra att ha hemma tycker jag! Var dessutom med en liten fotboll, så då blev bonussonen glad. :)

/ Maris

hej tack för era svar.... :banana: nu blir min mamma glad när hon ska få någa i julklapp... /// c

Tips: På Överskottsbolaget, iaf här i min stad, säljer de nu fyra konor och en liten fotboll för 40 kronor!

/ Maris

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag behöver tillsätta mangan, koppar och zink till min Foderstat. Vet ni någon mineralblandning som innehåller hög andel av dessa...
2
Svar
32
· Visningar
1 047
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: kamomillo
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka