Körklubbar i Göteborg

S

Solle

Kan någon hjälpa mig? Jag har en körhäst som jag skulle vilja ha lite hjälp med. Är det någon som vet om det finns någon körtränare eller körsällskap i Göteborg eller i närheten. Jag har kollat i kuskringen men finner ingen. :angel:

Sv: Körklubbar i Göteborg

Kan någon hjälpa mig? Jag har en körhäst som jag skulle vilja ha lite hjälp med. Är det någon som vet om det finns någon körtränare eller körsällskap i Göteborg eller i närheten. Jag har kollat i kuskringen men finner ingen. :angel:
Solle.............

Tror att de närmaste är körsällskapet nordhallänningarna som håller till i kungsbacka och så finns det en körklubb i ale.

Jag bor i Alingsås och har varit med i Ale Rid & körsällskap, men nu bytt till Vartofta för det är lite mer aktiviteter där. Det finns inte så jätte gott om körsällskap eller bra tränare så man får vara beredd att åka en bit.

Jag bor i Alingsås och har varit med i Ale Rid & körsällskap, men nu bytt till Vartofta för det är lite mer aktiviteter där. Det finns inte så jätte gott om körsällskap eller bra tränare så man får vara beredd att åka en bit.
Tack för hjälpen

Har letar på nätet efter någon kontakt person för Ale körsällskap. Hittade ett nr men det :( inte i bruk längre. Har dom kanske lagt ner....:(

Kan hända att dom har, jag har som sagt inte varit medlem där på länge. Men hör med Vartofta, det är en kanonklubb :)

Va?! Jag visste inte ens att det fanns ett körsällskap i Ale, jag bor ju här.. synd att dom lagt ner, jag som ska köra in min ponny nu :(

Du är välkommen till Körsällskapet Nordhallänningarna.
www.ksnh.nu
Vi kommer att anordna träningar vid Tjolöholms slott, Kungsbacka, på söndagar så fort det torkar upp lite.
Håll koll på hemsidan!

Liknande trådar

Mat Jag ska till Göteborg om några veckor på ett evenemang och jag och sällskapet vill äta sushi innan. Det måste finnas en del göteborgare...
Svar
2
· Visningar
230
Senast: Lingon
·
Fritid Jag funderar på en solosemester på 1-2 övernattningar i sommar. Det finns ett gäng loppisar, byggnadsvårdsbutiker etc som jag vill åka...
2
Svar
25
· Visningar
973
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
618
Senast: Mli
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka