Scata

Trådstartare
Känner jag mig iallafall ;)
HUR tar jag bort min anonns??
Jag klickar på ändra/radera, men sen hittar jag inte hur jag ska kunna radera anonnsen utan bara hur jag ändrar i den - HJÄLP!

Mvh // Scata

Sv: Korkad?

Nej, du är inte korkad :)
Jag uppdaterade radannonssystemet under natten och något verkar ha ändrats vad det gäller radering, tidigare fanns valet högst upp när man valde Ändra/Radera.

Jag skall undersöka detta närmare.

Om någon annan hittat någon annan plats för radering får ni gärna dela med om detta :)

Sv: Korkad?

Vad jag vet har jag löst problemet med att själv radera radannonser för ett antal timmar sedan. Har inte fått några fler rapporter om problem med det sedan dess.
Det kan dock fortfarande finnas andra småproblem med radannonserna, jag skall försöka titta närmare på detta under morgondagen. Skriv gärna om ni hittar konstigheter så jag får kännedom om dem.

Liknande trådar

Hemmet Blir snart tokig! Letar efter en sommarstuga att köpa. Men jättesvårt. Antingen för långt bort, för dyrt, något annat jag inte gillar...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 545
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
676
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama