Körhandskar

M

MariaLe

Söker efter ett par bra körhandskar för att ha när jag tävlar dressyr/precision. Har letat i Börjes och Hööks katalog men inte hittat några bra. De ska vara bruna,läder,ge bra grepp och inte vara för trånga. Har ni några bra tips var jag kan beställa sådana och till ett rimligt pris max ca 300-400kr?

Har du kollat Ingdams?
Vet visserligen inte vad dom kostar där. Men jag köpte ett par shysta handskar där när jag var i Danmark, kanonsköna!
De har en hemsida... vet ej adressen. Antingen söker du på länkar eller så finns det garanterat någon som vet!

Jag tycker att Roeckls handskar är suveräna. Inte läder, men de ser ut som det, och är som ett andra skinn :D

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
907
Senast: Ajda
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 224
Senast: Juli0a
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 553
Senast: hundtant
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 154
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.