C

Carly

:bump:Fick häromdagen ett reklamblad om en Körgala. Det är middag, prisutdelning och dans. Kategorierna är: Årets kusk, Årets häst, Årets groom, Årets ledare, Årets tävlingsarrangör, Årets rookie i serien, och Årets naturbrukselev. Jag tycker att det låter jätteroligt, men är det någon som har mer information? :bump::bump:

Sv: Körgala

Töreboda Hästklubb står som arrangör för evenemanget. Sök info. hos dem.

Länken vill inte funka. På Töreboda Hästklubbs hemsida under proppositioner finns mer info om Körgalan.

Lite nyfiken bara... Hur många av er ska gå på Körgalan?

Körgalan är tyvärr inställd. Vi i arrangörsgruppen hade hoppats på en riktig körfest, men när anmälningstiden gått ut fanns bara lite drygt 30 anmälningar. Eftersom det hade blivit en för stor ekonomisk risk med så pass få anmälda så valde vi att ställa in. Väldigt tråkigt eftersom körgalan har fått stor uppmärksamhet i medier. Ett par rikstäckande hästmedier hade planer på att göra reportage både inför och från galan, och det hade ju såklart varit otroligt positivt för körningen.

Tyvärr(?) verkar intresset för körgalan vara större ute i landet än i distriktet (PR). Vi i Töreboda Hästklubbs körgrupp kommer inte att göra något mer försök, men vi kommer gärna om någon annan arrangerar.:D

Töreboda Hästklubbs körgrupp genom Pernillha Engström Wiklund

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
616
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 640
Senast: Hedinn
·
Körning Kan börja med att skriva att jag antagligen inte kommer kunna göra något inom körning inom närmsta tiden, men vill gärna göra det någon...
Svar
3
· Visningar
1 983
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka