Köra när man är liten..

R

Rodneque

Hur gamla var ni när ni började köra? Jag är tolv år,och tycker att körning ser riktigt kul ut..!:bump:

Sv: Köra när man är liten..

Jag var 10 först gången, Pojken var 6 år men det e klart att då körde han ju bara ardennern, Dottern minns jag inte, men hon var väl rut 4-6år då hon körde ardennern hon med. Dom kör inte själva än men det kommer väl det med snart......

Jag körde sulky när jag var tretton. :)

Fast har aldrig kört vagn, fast skulle nog gärna prova om jag fick chansen. :bump:

Sålänge man kan hantera en knivig situation (möte med bil o så) och klarar av att hålla hästen så tror jag inte att det är några problem med att börja köra i låg ålder. :)

Jag har kört regelbundet ända sedan ja fick min första häst när jag fyllde 8 år. Sen dess har jag kört både trav och klassiskt. så kännslan sitter i! :D

Jag var 12, började med shettisar och rockard! Både trav och klassiskt.

-Såg kul ut??

Då måste det ha varit någon av Buke-maffian här inne du såg..:angel:

Dom ser för j-ligt roliga ut när dom och deras hästar kommer..
Platsar i vilken ishockeykasse som helst.

När snigelfarmor kom åkandes häromdagen..trodde dom det var Hv-71`s Stefan Liiv bakom all skyddsutrustning..

Ser man mig däremot så..så bara man häpnar..och plötsligt får man ett mål..
en idol..
en tro på framtiden..

Jag ska f-n börja gå och lägga mig på nätterna alltså.
det här håller inte längre..

Jomen vissa tycker häst+vagn, bara det ser kul ut! :D

Om man ser dig vilken (hemsk :devil: ) syn möter en då?
Är det loksele+flakvagn eller travekipage? :D

Ajaj inte vara uppe såhär sent :angel:

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?