L
Lantlolla
Hejsan. Det är såhär att jag hade tänkt ha ett litet projekt till sommaren med mitt gamla halvblod på 19 år.
Hade tänkt köra in honom. Tror ni att detta är möjligt. Skall självklart bara ha honom till lite motionskörning som skritt o trav, och lite roligt. Så som omväxling någon gång i veckan.
Tror ni att han skulle klara detta ?
OCH vad är de tjag behöver tänka på ? han är inte bakåträdd utav sig, men är väl lite skumm på vagnar, men han har bara sett dem när en shettis har stått framför och hon vart lika skumm hon tyckte han :P
Sen undrar jag om de skulle funka med en gammal loksele och kasnke en beg. rockard ?
Jag menar jag vill inte köpa nya grejer ifall det hela inte skulle lösa sig ?
Några tips, på vart jag skall börja och liknande ?
Och vet ni storlekar på vagnar ?
Kan lägga in lite bilder på honom. dock lite smal, men han har kommit till nytt stall o de har varit lite förvirrande för oss båda!
Han är iaf 19 år och 175 cm hög, med en rejäl manke.
Har ni några tips så är jag evigt tacksam !
Blev lite hackigt och lustigt, hoppas någon kan få ut något av vad jag skrev!
Mvh Marica
Hade tänkt köra in honom. Tror ni att detta är möjligt. Skall självklart bara ha honom till lite motionskörning som skritt o trav, och lite roligt. Så som omväxling någon gång i veckan.
Tror ni att han skulle klara detta ?
OCH vad är de tjag behöver tänka på ? han är inte bakåträdd utav sig, men är väl lite skumm på vagnar, men han har bara sett dem när en shettis har stått framför och hon vart lika skumm hon tyckte han :P
Sen undrar jag om de skulle funka med en gammal loksele och kasnke en beg. rockard ?
Jag menar jag vill inte köpa nya grejer ifall det hela inte skulle lösa sig ?
Några tips, på vart jag skall börja och liknande ?
Och vet ni storlekar på vagnar ?
Kan lägga in lite bilder på honom. dock lite smal, men han har kommit till nytt stall o de har varit lite förvirrande för oss båda!
Han är iaf 19 år och 175 cm hög, med en rejäl manke.
Har ni några tips så är jag evigt tacksam !
Blev lite hackigt och lustigt, hoppas någon kan få ut något av vad jag skrev!
Mvh Marica