Kör instruktör

_Moatje_

Trådstartare
Hej
Jag undrar om någon vet någon bra körinstruktör i Norrköpings området? Behöver inte ha någon utbildning bara behärska körningen. Jag har ett 5-årigt friesersto som belv inkört som 3 åring hos Anders Eriksson. Men som tyvärr inte blivit kört sedan dess då jag känner mig alldeles för osäker på körning. Är rädd att något ska gå fel.
Någon som vet någon som kan hjälpa mig att komma igång?! :confused:
Mvh

Sv: Kör instruktör

kontakta Anders igen så kanske han kan hjälpa dig, eller rekommendera någon som tävlar med sin häst, eller tom en tränare i din närhet.

Gäller det bara att ha med någon de första gångerna som kan och vet vad som kan hända och hur man undviker det kanske ett travstall har någon?

Det kan vara svårt att få hjälp, då de flesta ridklubbar inte kan köra och tränarna är rätt få och ofta samlade i klump :)

På Kuskringen.nu hittade jag 1 i gnesta, sen aknske du kan kontakta driveout.se? de håller till i åtvidaberg och känner kanske någon som kan hjälpa dig.

Sv: Kör instruktör

Hej
Anders är antagligen inget allternativ då han inte vet om han ska vara kvar på Rockelstad eller om han ska flytta eller vad han ska göra i sitt liv. Så det har jag gett upp. Tyvärr.. De flesta av hans hästar har han gett bort.
Drive out har jag varit i kontakt med och de rekommenderade en tjej i Linköping men de hade bara träningar varannan vecka. Tycker det känns lite lite för att komma igång.
Någon annan som vet någon, som kanske även kan komma till en?
Mvh

Liknande trådar

Ridning Jag är 25 år gammal och har haft ett stort hästintresse hela livet.Började rida på ridskola i 6-årsåldern och red en gång i veckan tills...
Svar
13
· Visningar
2 372
Skola & Jobb Hej! Jag sitter och velar om plugg/ jobb. Har en civilingenjörsexamen och jobbar inom det området nu men börjar inse att jag kanske...
2
Svar
23
· Visningar
4 219
Senast: tex
·
Hästhantering Hej alla.. Med risk för att skriva en lång novell nu men, känner att jag behöver bolla lite. Har en kbl-valack sen 19 år som i...
Svar
6
· Visningar
1 532
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn Nu har jag så mycket funderingar i mitt huvud så jag tror snart att det sprängs. Måste ventilera mina känslor lite. Kanske finns det...
Svar
1
· Visningar
1 363
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix