Koppla knappar till winamp?

Sv: Koppla knappar till winamp?

Har gjort utan större framgång... Insåg just att det kanske är olika mellan olika tangentbord..

Sucka.

Ja, bilden avslöjar inte mycket av vad det är för tangentbord... :smirk: Svårt att hjälpa till alltså...

Om man har en laptop HP pavillion dv 4000 då? har en knapp med en not på o en annan där det står DVD.

Nån som vet hur jag fixar dom knapparna så att winamp startar om jag trycker på notknappen? Händer inget alls i nuläget.

Hoppas det var ok o stjäla tråden lite.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 958
Senast: Cattis_E
·
Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 113
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 076
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Jag passar på att komma ut som yrkesrelaterat pennfetischist. Jag älskar pennor, och lägger lite för stor summa och vikt vid roliga...
Svar
10
· Visningar
1 604
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur