Koppla grimskaft i träns

Vad bra :)!
Men det fanns bara onesize på Hestbolaget, och hon är ju stor 🤔
Bra att veta dock, jag har bara stött på ridgrimmor som använts bettlöst 👍
Om du har en riktigt duktig skomakare där du bor, blir de glada att sätta tänderna i något spännande. Så klura lite om du har något träns att bygga om och visa lite bilder för skomakaren, så kan det lösa sig bättre än du tror. :)

Om du har en riktigt duktig skomakare där du bor, blir de glada att sätta tänderna i något spännande. Så klura lite om du har något träns att bygga om och visa lite bilder för skomakaren, så kan det lösa sig bättre än du tror. :)
Jag har en!!
Han har fixat mina grimskaft faktiskt :) Vilken bra idé!

Liknande trådar

Träning Jag har en häst som är mer påverkad av andra hästar än de tidigare hästarna jag haft. Lite tydligare förklaringar om olika situationer...
Svar
7
· Visningar
2 619
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 798
Senast: Fiorano
·
Ridning Jag är tretton år och rider på ridskola och har gjort i runt 4 å, vet inte hur det är på era ridskolor men på vår kan man bli fodervärd...
Svar
14
· Visningar
2 922
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej! Ny här så vet inte riktigt hur detta går till men hoppas på svar från någon. Har skaffat ny medryttarhäst för ett tag sen, en...
2
Svar
31
· Visningar
2 729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka