Koppjärn på nätet?

S

sanwan

Behöver byta koppjärn i min Wintecsadel, men affären här som säljer dem hade inga i rätt vidd och får inte hem på ett tag heller... Så, känner ni till nåt ställe där man kan beställa koppjärn?

Om du behöver ett koppjärn i vidare storlek än de som finns att få tag i så kan jag låta specialtillverka det åt dig. Men din häst kanske inte är så bred som min är...
MVH Karin

Av vad tillverkar du dom och hur?
Jag har nämligen nyss sålt min bates sadel för att det vita järnet inte var tillräckligt stort.

Tack för erbjudandet men det är en vanlig storlek jag ska ha, bara det att de hade slut på den här... Men det kan vara bra att veta om hon skulle växa 3 bomvidder :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
599
Senast: morgaine
·
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
277
Senast: tanten
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Hundhälsa Det är nu inte särskilt länge kvar tills jag får hem min lilla retrievervalp :heart Jag försöker att förbereda mig och läsa på så mycket...
2
Svar
37
· Visningar
1 769
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025