Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har valet mellan 1 liten c-ponny welsh sec B på 4 år eller new forest på 4 år, mellanstor c ponny. Vad hade ni köpt? (Samma pris och bägge är ston) Tanken är att utbilda, för att senare se om vi ska behålla el inte. Men vilken är mest lättsåld?
Om man bara ska se till storleken är ju den större att föredra, om den ska ut och tävla så är det en fördel att sitta på en maxad (eller iaf i övre delen av sektionen) Sen finns det ju en rad andra faktorer som spelar in, om den ena är svårhanterlig och den andra väldigt trevlig eller att den ena har bra gångarter och den andra inte alls besitter de kvaliteterna så kan det givetvis bli den mindre som är mer attraktiv på marknaden
Som barnponny skulle jag nog föredra lynnet i första hand.
Den ska vara trevlig med och mot barnen. Personligen tycker jag det är viktigast med mindre ponnys- att de kan ge de små ryttarna bra självförtroende och inte vara för svåra.
Särskilt en b-ponny kanske?
Är det tävlingsponnys så har man kanske mer överseende med att dom är lite mer yviga.
Hästmänniskan Jag har bl a en sådan här som jag är rätt nöjd med. Konceptet, ultrabredd ljusbild helt utan hotspot, tycker jag själv är överlägset i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.